СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ У ПОСТСУЧАСНИХ ДЕМОКРАТІЯХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-76-6-134-140

Ключові слова:

стратегічні комунікації, смисл, наратив, пропаганда, демократія, інформаційне суспільство, межа інтерсуб’єктивності.

Анотація

Державні органи відповідають за стратегічні комунікації й стратегічні наративи, приймаючі їх інструментально та операціонально. Однак смислове ядро стратегічних наративів зароджується поза межами їх у життєвому світі мережевого суспільства. Побудова стратегічних комунікацій як відкритої системи надає стійкості та сталого розвитку у мережево-цифровому соціальному середовищі, особливо під час війни.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

В. Осьодло, Національний університет оборони України

доктор психологічних наук, професор

Л. Будагьянц , Національний університет оборони України

кандидат філософських наук, доцент

Посилання

Kastels, M. (2007) Internet-halaktyka. Mirkuvannia shchodo Internetu, biznesu i suspilstva. [Internet galaxy. Considerations regarding the Internet, business and society.] Per. z anhl. Vakler. (in Ukrainian)

Toffler, E. (2000) Tretia khvylia. Vsesvit. [The third wave. Universe.] (in Ukrainian)

Iermolenko, A. (2022). Sprotyv zamist peremovyn. Vidpovid ukrainskoho filosofa Anatoliia Yermolenka Yurgenu Habermasu. [Resistance instead of negotiations. Answer of the Ukrainian philosopher Anatoly Yermolenko to Jürgen Habermas.] Filosofska dumka. № 3, 59-63. . (in Ukrainian)

Apel, K.-O. (2005). Regarding the relationship of morality, lawand democracy: on Habermas's "philosophy of law" from atranscendental-pragmatic point of view Invenio, vol. 8. Universidad del Centro Educativo Latinoamericano Rosario, Argentina. http://www.redalyc.org/articulo.oa?id=87781502

Dewey, J. (1916). Democracy and education, https://www.fulltextarchive.com/book/Democracy-and-Education/

Castells, M. (2009). Communication power. OXFORD university press.https://www.academia.edu/25294841/Manuel_Castells_Communication_Power_2009_

Chomsky, N. (1998). Profit over people: neoliberalism and global order. https://ia903409.us.archive.org/21/items/ManufacturingConsent_201408/Profit%20Over%20People%20-%20Neoliberalism%2C%20Global%20Order.pdf

Habermas, J. (1984). The Theory of communicative action. Volume One. Reason and the rationalization of society. Translated from German. Beacon Press Boston. https://www.academia.edu/7185627/Jurgen_Habermas_Theory_of_Communicative_Action_Volume_1

Habermas, J. (2003). Truth and justification. Translated from German. The MIT Press, Cambridge, Massachusetts. https://www.academia.edu/24722476/Truth_and_Justification_translated_by_Barbara_Fultner

Holtzhausen, D., Zerfass, A. (2015). The Routledge Handbook of Strategic Communication. Routledge Taylor & Francis Group.

https://www.academia.edu/44638503/THE_ROUTLEDGE_HANDBOOK_OF_STATEGIC_COMMUNICATION_Derina_Holtzhausen_Ansgar_Zerfass_

Mausfeld, R. (2015). Warum schweigen die Lämmer? Demokratie, Psychologie und Techniken des Meinungs- und Empörungsmanagements. (in German) https://www.researchgate.net/publication/317580766_Warum_schweigen_die_Lammer_Demokratie_Psychologie_und_Techniken_des_Meinungs-_und_Emporungsmanagements

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-11-28

Як цитувати

Осьодло, В., & Будагьянц , Л. (2023). СТРАТЕГІЧНІ КОМУНІКАЦІЇ У ПОСТСУЧАСНИХ ДЕМОКРАТІЯХ. Вісник Національного університету оборони України, 76(6), 134–140. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2023-76-6-134-140

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ