ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ В УМОВАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-77-1-113-120

Ключові слова:

екологічне мислення, екологіча спільнота, охорона довкілля, здобувачі, власні проблеми, власні потреби.

Анотація

У статті на за результатами аналізу уявлень респондентів сформульовано показники вимірювання ефективності формування екологічного мислення через еко-спільноти та його моніторингу в умовах професійної підготовки. Результати дослідження дозволяють стверджувати, що утворення екологічних спільнот надає можливість заповнити дефіцит знань у царині охорони довкілля та підготувати здобувачів до вибору найменш ворожих щодо довкілля шляхів розв'язання власних проблем і задоволення власних потреб.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

К. Олександренко , Хмельницький національний університет

доктор психологічних наук, професор, завідувачка кафедри іноземних мов

Посилання

Nacional'na dopovid' pro stan navkolyshn'ogo pryrodnogo seredovyshha v Ukrai'ni u 2021 roci [National report on the state of the environment in Ukraine in 2021] https://mepr.gov.ua/wp-content/uploads/2023/01/Natsdopovid-2021-n.pdf [in Ukrainian]

Ruslan Strilec'. Bomba spovil'nenoi' dii': chomu svit ne mozhe ignoruvaty ekologichni naslidky vijny v Ukrai'ni [A ticking time bomb: why the world cannot ignore the environmental consequences of the war in Ukraine]. https://life.pravda.com.ua/columns/2022/06/22/249216 [in Ukrainian]

Ckrebec' V.O. (2004) Ekologichna pcyxologija u viddalenyx naclidkax ekotexnogennoi' katactrofy [Environmental psychology in the aftermath of the ecological catastrophe]: monografija. K.: Clovo. 440 c. [in Ukrainian]

Barry Commoner (1971) The Closing Circle: Nature, Man, and Technology. 326 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-02-01

Як цитувати

Олександренко , К. (2024). ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ ЗДОБУВАЧІВ В УМОВАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Вісник Національного університету оборони України, 77(1), 113–120. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-77-1-113-120

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ