ІМІДЖ ЯК ОСОБЛИВИЙ ПСИХІЧНИЙ ОБРАЗ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-79-3-141-147Ключові слова:
імідж, психічний образ, інтерсуб'єктна взаємодія, аутосуб'єктна взаємодія, стереотип.Анотація
У статті здійснено феноменологічний аналіз іміджу у психологічній науці як особливого психічного образу. Зазначається, що імідж - це цілеспрямовано створюваний психічний образ, що являє собою одночасно інтерсуб'єктну та аутосуб'єктну взаємодію, спрямовану на створення у масовій свідомості емоційно забарвленого, маніпулятивного образу, який має характер стереотипу і який сформовано під конкретні стратегічні та практичні завдання.
Завантаження
Посилання
Bamouw, E. (1973) The Image Empire. A History of Broadcasting in the United States. Oxford.
Boorstin, D. (1961) The Image, or what Happened to the American Dream. London.
Lippman, W. (1965) Public opinion. A Free Press Paperbac, N.Y.
Aleshhenko, V., Shumejko, A. (2020). Formuvannja imidzhevyh harakterystyk v procesi profesijnoi' pidgotovky vijs'kovyh psyhologiv [Formation of Image Characteristics in the Process of Professional Training of Military Psychologists]. Visnyk Nacional'nogo universytetu oborony Ukrai'ny. 54. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-54-1-19-28. (in Ukrainian)
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Вісник Національного університету оборони України
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.