ІМІДЖ ЯК ОСОБЛИВИЙ ПСИХІЧНИЙ ОБРАЗ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-79-3-141-147

Ключові слова:

імідж, психічний образ, інтерсуб'єктна взаємодія, аутосуб'єктна взаємодія, стереотип.

Анотація

У статті здійснено феноменологічний аналіз іміджу у психологічній науці як особливого психічного образу. Зазначається, що імідж - це цілеспрямовано створюваний психічний образ, що являє собою одночасно інтерсуб'єктну та аутосуб'єктну взаємодію, спрямовану на створення у масовій свідомості емоційно забарвленого, маніпулятивного образу, який має характер стереотипу і який сформовано під конкретні стратегічні та практичні завдання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Н. Сторожук, Військовий інститут КНУ ім. Тараса Шевченка

кандидат психологічних наук, доцент кафедри військової психології та педагогіки

Посилання

Bamouw, E. (1973) The Image Empire. A History of Broadcasting in the United States. Oxford.

Boorstin, D. (1961) The Image, or what Happened to the American Dream. London.

Lippman, W. (1965) Public opinion. A Free Press Paperbac, N.Y.

Aleshhenko, V., Shumejko, A. (2020). Formuvannja imidzhevyh harakterystyk v procesi profesijnoi' pidgotovky vijs'kovyh psyhologiv [Formation of Image Characteristics in the Process of Professional Training of Military Psychologists]. Visnyk Nacional'nogo universytetu oborony Ukrai'ny. 54. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-54-1-19-28. (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

Сторожук, Н. (2024). ІМІДЖ ЯК ОСОБЛИВИЙ ПСИХІЧНИЙ ОБРАЗ. Вісник Національного університету оборони України, 79(3), 141–147. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-79-3-141-147

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ