РЕКЛАМА ТА ПРОПАГУВАННЯ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ЯК ЗАСІБ ПОКРАЩЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ МОБІЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-79-3-121-133

Ключові слова:

військова служба, Сили оборони України, мобілізація, реклама, імідж.

Анотація

У статті розглядаються питання покращення рекламування військової служби та доводиться необхідність покращення процесу рекламування військової служби під час проведення мобілізації, визначення кращих форм, методів та способів її проведення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

А. Романишин , Науково-дослідний центр гуманітарних проблем ЗС України

кандидат педагогічних наук, доцент

А. Неурова, Національна гвардії України

кандидат психологічних наук, доцент

Посилання

Antonova Z., (2014). Psykholohichni osoblyvosti vplyvu reklamy na spozhyvacha [Psychological features of the influence of advertising on the consumer]// Pedahohichnyi protses: teoriia i praktyka. - Vyp. 1. - S. 149-153. - Rezhym dostupu: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pptp_2014_1_24. (in Ukranian).

Artiukhov I.P., T.D.Morozova, Denysova N.I., Yurieva E.A.. (2006). Osnovy ekonomichnykh znan, [Klasyfikatsiia reklamy] [Elektronnyi resurs] [Basics of economic knowledge] http://epi.cc.ua/313-klassifikatsiya-reklamyi-21306.html. (in Ukrainian)

Danylov V. (2009). Osoblyvosti formuvannia imidzhu Zbroinykh Syl Ukrainy [Features of image formation of the Armed Forces of Ukraine]. // Politychnyi menedzhment. №5. – S. 88–95. (in Ukranian).

Danylov V. (2010). Sutnist reklamnoi diialnosti Zbroinykh Syl Ukrainy. [The essence of the advertising activity of the Armed Forces of Ukraine]. Politychnyi menedzhment. №4. – S. 123–128. (in Ukranian).

Emotsiini motyvy v reklami [Emotional motives in advertising], [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu do resursu: https://studfile.net/preview/5118650/page:18/.(in Ukranian).

Ilnytska U. (2006). Imidzh Zbroinykh Syl Ukrainy yak polityko-psykholohichna katehoriia [Image of the Armed Forces of Ukraine as a political and psychological category], /Uliana Ilnytska. // Ukrainska natsionalna ideia: realii ta perspektyvy rozvytku. №17. – S. 79–83. (in Ukranian).

Kopershevych T., (2021). Reklama yak metod vplyvu na povedinku spozhyvachiv [ Advertising as a method of influencing consumer behavior] [Electronic resource] - Mode of access to the resource: [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu do resursu: https://elartu.tntu.edu.ua/bitstream/123456789/11745/2/Conf_2010v2_Kopershevich_T-Reklama_yak_metod_vplyvu_123.pdf. (in Ukranian).

Myronov Yu. B., Kramar R. M. Poniattia, (2016), reklamy ta yii mistse v systemi marketynhovykh komunikatsii, [The concept of advertising and its place in the system of marketing communications] [Elektronnyi resurs] / Yu. B. Myronov, R. M. Kramar – Rezhym dostupu do resursu: https://kerivnyk.info/osnovy-reklamnoi-diyalnosti1-1. (in Ukranian).

Moskal Yu. (2019) Sotsialno-psykholohichna rol reklamy, [The socio-psychological role of advertising] [Elektronnyi resurs]/Iurii Moskal–Rezhym dostupu do resursu: http://dspace.wunu.edu.ua/bitstream/316497/15143/1/Lekziya_Recl_200.pdf. (in Ukranian).

Pyramyda potrebnostei Maslou: kak yspolzovat v zhyzny y v marketynhe. [Maslow's pyramid of needs: how to use it in life and in marketing], [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu do resursu: https://www.unisender.com/ru/support/about/glossary/piramida-maslou/. (in Ukranian).

Psykholohiia reklamy, yak instrument formuvannia yii efektyvnosti, [Psychology of advertising as a tool for shaping its effectiveness], [Elektronnyi resurs] // Economics and Region № 2 (57) – 2016 – PoltNTU. (in Ukranian).

Romanyshyn A., Kubskyi M. (2020). Reklamuvannia ta propahuvannia viiskovoi sluzhby za kontraktom [Advertising and promotion of military service under contract] Zhurnal - - Pereiaslav (in Ukranian).

Slastonin V.A. (2024), Osnovni, providni potreby liudyny [Basic, leading human needs] [Electronic resource]-Mode of access to https://studme.com.ua/156602125427/psihologiya/osnovnye_veduschie_potrebnosti_cheloveka.htm (in Ukranian).

Subiekty, obiekty reklamy ta yikh kharakterystyka, [Subjects, objects of advertising and their characteristics], [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu do resursu: https://studfile.net/preview/2398475/page:30/. (in Ukranian).

Tekhnolohiia pablik rileishynz (PR), [Public relations technology (PR)], [Elektronnyi resurs] – Rezhym dostupu do resursu: http://studies.in.ua/ru/politicheskie-tehnologii-shpargalki/2751-tehnologya-pablk-rleyshinz-pr.html#:~:text. (in Ukranian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-05-23

Як цитувати

Романишин , А., & Неурова, А. (2024). РЕКЛАМА ТА ПРОПАГУВАННЯ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ЯК ЗАСІБ ПОКРАЩЕННЯ ПРОВЕДЕННЯ МОБІЛІЗАЦІЇ В УКРАЇНІ. Вісник Національного університету оборони України, 79(3), 121–133. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-79-3-121-133

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ