ПСИХОЛОГІЧНА ГНУЧКІСТЬ ТА ЖИТТЄСТІЙКІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-81-5-143-150

Ключові слова:

психологічна гнучкість, психологічна стійкість, життєстійкість, особистісна здійсненність, відкритість досвіду.

Анотація

Досліджується психологічна гнучкість як індивідуальна психологічна властивість особистості, яка включає у себе здатність зберігати можливість особи бути відкритою до нового досвіду, усвідомлювати та приймати узгоджені, індивідуальні поведінкові стратегії, що виникають як реакції у відповідь на ті чи інші життєві обставини, а також усвідомлювати ціннісні уявлення та переконання. Виокремлено її особливості у контексті особистісної життєстійкості та здійсненності через визначення їхніх взаємозв’язків.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

О. Свідерська, Національний університет «Львівська політехніка»

кандидат політичних наук

І. Піхович, Національний університет «Львівська політехніка»

здобувачка другого рівня вищої освіти за спеціальністю «Психологія»

Посилання

Baletska L. (2016). Kohnityvna hnuchkist: diahnostychna reprezentatyvnist. [Cognitive flexibility: diagnostic representationalism.] Visnyk Natsionalnoi akademii Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy. Seriia: Psykholohiia, (3). URL: https://cutt.ly/wesk1ubi (in Ukranian)

Kuznietsova O. V. (2010). Adaptyvnist ta samoaktualizatsiia: spetsyfika spivvidnoshennia v psykholohichnomu portreti zhyttiestiikoi osobystosti. [Adaptability and self-actualization: the specificity of the relationship in the psychological portrait of a resilient personality.] Nauka i osvita.№ 9. 86–91. (in Ukranian)

Shtepa O. S. (2018). Opytuvalnyk osobystisnoi zdiisnennosti: teoretychni pidstavy dlia rozrobky ta rezultaty aprobatsii. [Questionnaire of personal feasibility: theoretical basis for development and results of testing.] Psykholohichnyi chasopys. (5). 196–223. (in Ukranian)

Feuerstein, R., Feuerstein, S. (1991). Mediated learning experience: A theoretical review. Mediated learning experience: Theoretical, psychosocial, and learning implications. 3–51.

Gross J. J. (2016). Emotion regulation affective, cognitive, social and consequences. Psychophysiology. 39 (3). 281-291.

Hayes S. C., Strosahl K. D., Wilson K. G. (2011). Acceptance and commitment therapy: The process and practice of mindful change. Guilford press.

Kobasa S. C. (1979). Stressful life events, personality, and health: An inquiry into hardiness. Journal of Personality and Social Psychology, 37 (1). 1–11.

Maddi S. R. (2002). The story of hardiness: Twenty years of theorizing, research, and practice. Consulting psychology journal, 54 (3), 173.

Maddi, S. R., Brow, M., Khoshaba, D. M., Vaitkus, M. (2006). Personal Views Survey, Third Edition-Revised (PVS III). Francis, A. W., Dawson, D. L., Golijani-Moghaddam, N. (2016). The development and validation of the Comprehensive assessment of Acceptance and Commitment Therapy processes (CompACT). Journal of Contextual Behavioral Science, 5(3). 134–145.

Mesquita B. (2016). The legacy of Nico H. Frijda (1927–2015). URL: http://surl.li/nuzeu

Rogers, C. R. (1961). On becoming a person: A therapist's view of psychotherapy. London: Constable.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Як цитувати

Свідерська, О., & Піхович, І. (2024). ПСИХОЛОГІЧНА ГНУЧКІСТЬ ТА ЖИТТЄСТІЙКІСТЬ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ . Вісник Національного університету оборони України, 81(5), 143–150. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-81-5-143-150

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ