ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ В КРИЗОВИХ УМОВАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-81-5-69-75

Ключові слова:

психологічний супровід, технології самозбереження, форми самодопомоги, професійне зростання, кризові умови, стимулювання саморозвитку.

Анотація

У статті означено та проаналізовано основні функції психологічного супроводу, та його етапи і можливості використання технологій самозбереження та можливих форм самодопомоги для професійного зростання майбутніх спеціалістів в кризових умовах.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Р. Калениченко, Київський національний університет будівництва і архітектури

кандидат психологічних наук, доцент

Ю. Сілаєв , Державний податковий університет

здобувач

Є. Телебенєва , Digital Marketing & PR агенції

керівник з маркетингу і стратегічного розвитку

Посилання

Hura T., Kuznietsova O., Roma O. (2022). Hotovnist ukrainskykh pedahohiv do vprovadzhennia diialnisnykh metodiv navchannia u shkilnu osvitu: psykholohichni peredumovy ta osoblyvosti rozvytku. [The readiness of Ukrainian teachers to implement activity-based learning methods in school education: psychological prerequisites and features of development.] Visnyk Lvivskoho universytetu. Seriia psykholohichni nauky. Spetsvypusk, 23–31. http://psy-visnyk.lnu.lviv.ua/uk/spec-2022 (in Ukrainian)

Kalenychenko R.A., Lovkina O.H., Mustafaiev H.Iu. (2019). Vrakhuvannia suchasnykh tendentsii pedahohichnoi osvity v sotsialno-psykholohichnomu suprovodi profesiinoho stanovlennia maibutnikh fakhivtsiv. [Taking into account modern trends in pedagogical education in the social and psychological support of the professional formation of future specialists.] Visnyk Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy 1 (51), 36–43. http://visnyk.nuou.org.ua/article/view/194968 (in Ukrainian)

Skovyra O., Kalenychenko R., Bertash M. (2021) Sotsialno-psykholohichnyi suprovid profesiinoho stanovlennia maibutnikh fakhivtsiv v umovakh pandemii. [Socio-psychological support of the professional formation of future specialists in the conditions of the pandemic.] Visnyk Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy 2 (60), 136–142. http://visnyk.nuou.org.ua/article/view/229961 (in Ukrainian)

Zubovskyi D.S., Osodlo V.I., (2017). Posttravmatychne zrostannia osobystosti uchasnykiv boiovykh dii: suchasnyi stan ta perspektyvy. [Post-traumatic personality growth of combatants: current state and prospects.] Psykholohichni ta pedahohichni problemy profesiinoi osvity ta patriotychnoho vykhovannia personalu systemy MVS Ukrainy, 184-188. https://univd.edu.ua/general/publishing/konf/07_04_2017/pdf/58.pdf (in Ukrainian)

Tytarenko T. M. (2018). Psykholohichne zdorovia osobystosti: zasoby samodopomohy v umovakh tryvaloi travmatyzatsii: monohrafiia. [Psychological health of the individual: means of self-help in conditions of long-term traumatization: monograph.] Kropyvnytskyi, 123–146. https://pdf.lib.vntu.edu.ua/books/2023/Titarenko_2018_160.pdf (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-10-02

Як цитувати

Калениченко, Р., Сілаєв , Ю., & Телебенєва , Є. (2024). ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛІСТІВ В КРИЗОВИХ УМОВАХ . Вісник Національного університету оборони України, 81(5), 69–75. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-81-5-69-75

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ