ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК МОВНОЇ ВПЕВНЕНОСТІ У СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ У ЗВО

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-82-6-110-117

Ключові слова:

мовна впевненість, психологічні фактори вивчення іноземної мови, іноземна мова за професійним спрямуванням, англійська мова, заклад вищої освіти (ЗВО), мотивація, ділова англійська.

Анотація

Психологічні чинники не тільки визначають готовність здійснювати регулярну освітню діяльність із вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням, але також є ключовими для розвитку мовної впевненості під час використання іноземної мови в професійному середовищі. У статті здійснено теоретичне обґрунтування (на основі аналізу літератури з теми та спостережень за навчальним процесом) психологічних факторів, котрі впливають на розвиток мовної впевненості в студентів під час вивчення іноземної мови за професійним спрямуванням.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

С. Пілішек, Хмельницький національний університет

кандидат психологічних наук, доцент

О. Рудоман, Хмельницький національний університет

кандидат філологічних наук, доцент

Посилання

Kolmykova, O. O. (2024). Do pytannia pro psykholohichni trudnoshchi vyvchennia morskoi anhliiskoi movy kursantamy morskykh akademii [To the question of psychological difficulties of learning maritime English by cadets of maritime academies]. Pedahohichna Akademiia: naukovi zapysky, 6, 1–12. (in Ukrainian)

Kriukova, Yu. D. (2022). Mizhmovna interferentsii ta psykholohichni bariery u protsesi vyvchennia inozemnykh mov u ZVO: shliakhy podolannia [Interlingual interference and psychological barriers in the process of learning foreign languages in higher education: ways to overcome]. Nova filolohiia, 85, 150–156. (in Ukrainian)

Naumenko O., Stuchynska N., & Musiienko L. (2023). Rol motyvatsii u vyvchenni anhliiskoi movy za profesiinym spriamuvanniam maibutnimy likariamy [The role of motivation in the study of English language by professional direction by future doctors]. Naukovyi visnyk Uzhhorodskoho universytetu. Seriia: «Pedahohika. Sotsialna robota», 1(52), 119–123. (in Ukrainian)

Ovsianko, H., & Kyrychenko, S. (2021). Psykholohichni osoblyvosti vyvchennia inozemnoi movy fakhovoho spriamuvannia [Psychological features of learning a foreign language in a professional direction]. Mizhnarodnyi naukovyi zhurnal «Universytety i liderstvo», 1(11), 158–167. (in Ukrainian)

Pro zastosuvannia anhliiskoi movy v Ukraini: Zakon Ukrainy vid 04.06.2024 № 3760-IX [On the use of the English language in Ukraine: Law of Ukraine dated 04.06.2024 No. 3760-IX]. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/3760-IX#Text (in Ukrainian)

Arnold, J., & Brown, H. D. (1999). A map of the terrain. In J. Arnold (Ed.), Affect in Language Learning (pp. 1–27). Cambridge University Press.

Fitria, T. N. (2024). Understanding the Educational Psychology and English Language Teaching: Insights for both EFL and Non-EFL Learners. JETLEE: Journal of English Language Teaching, Linguistics, and Literature, 4(1), 37–53.

González-Valencia, H., Isaza-Gómez, G. D., Idarraga, M. A., & Rodríguez-Villaquiran, M. (2020). Integrating the virtual platform memrise as a teaching tool for English vocabulary in foreign language students of second semester at a university. Revista Latinoamericana de Estudios Educativos (Colombia), 16(1), 259–284.

Jamila, M. (2014). Lack of Confidence--A Psychological Factor Affecting Spoken English of University Level Adult Learners in Bangladesh. Language in India, 14(10).

Li, L. (2016). Integrating thinking skills in foreign language learning: What can we learn from teachers’ perspectives? Thinking Skills and Creativity, 22, 273–288.

Lopez, I. Y., & Bui, N. H. (2014). Acculturation and linguistic factors on international students’ self-esteem and language confidence. Journal of International Students, 4(4), 314–329.

Onishchuk, I., Ikonnikova, M., Antonenko, T., Kharchenko, I., Shestakova, S., Kuzmenko, N., & Maksymchuk, B. (2020). Characteristics of foreign language education in foreign countries and ways of applying foreign experience in pedagogical universities of Ukraine. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 12(3), 44–65.

Park, H. I., Solon, M., Henderson, C., & Dehghan–Chaleshtori, M. (2020). The roles of working memory and oral language abilities in elicited imitation performance. The Modern Language Journal, 104(1), 133–151.

Richards, J. C. (2022). Exploring emotions in language teaching. Relc Journal, 53(1), 225–239.

Wang, W. (2021). Evaluation Principles' Influence of Critical Thinking Foreign Language Teaching on German Literature Classroom Learning Motivation. Revista de Cercetare şi Intervenţie Socială, 73, 81–94.

Zhang, H., Dai, Y., & Wang, Y. (2020). Motivation and second foreign language proficiency: The mediating role of foreign language enjoyment. Sustainability, 12(4), 1302.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-11-30

Як цитувати

Пілішек, С., & Рудоман, О. (2024). ПСИХОЛОГІЧНІ ФАКТОРИ, ЩО ВПЛИВАЮТЬ НА РОЗВИТОК МОВНОЇ ВПЕВНЕНОСТІ У СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ У ЗВО. Вісник Національного університету оборони України, 82(6), 110–117. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2024-82-6-110-117

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ