ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ ІЗ ДІТЬМИ НА ТЕМИ ПОВ'ЯЗАНІ З ВІЙНОЮ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2025-84-2-70-77

Ключові слова:

комунікація, діти, війна, теми пов'язані з війною, подія, досвід.

Анотація

У статті досліджуються особливості комунікації із дітьми на теми, пов'язані з війною. Представлено із власного професійного досвіду особливості застосування деяких практик комунікації із дітьми на пов’язані з війною теми.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Руслан Калениченко, Київський національний університет будівництва і архітектури

кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри професійної освіти

Ірина Пєтухова , Державний податковий університет

кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри психології, педагогіки та суспільних дисциплін

Юрій Сілаєв , Державний податковий університет

здобувач другого (магістерського) рівня вищої освіти групи ПСМз-23-1

Посилання

Daniel Syhel (Daniel J. Siegel). (2016). Zrostaiuchyi mozok. Yak neironauka ta navychky maindsait dopomahaiut podolaty problemy pidlitkovoho viku. [The Growing Brain: How Neuroscience and Mindsight Skills Can Help Overcome Adolescence Challenges.] ISBN: 978-5-699-85514-8, 272 s. http://loveread.me/read_book.php?id=51928&p=1 (in Ukrainian)

Elyzabet Kiubler-Ross (2021). Pro smert i vmyrannia [About death and dying], Litres, ISBN: 5043444649, 9785043444646. http://surl.li/qdbcsr (in Ukrainian)

Selihman, Martin E. P. (1996). Optymistychna dytyna: perevirena prohrama zakhystu ditei vid depresii ta formuvannia stiikosti protiahom usoho zhyttia. [The Optimistic Child: A Proven Program to Protect Children from Depression and Build Resilience Throughout Life] Niu-York: Houghton Mifflin. (Vydannia v miakii obkladyntsi, Harper Paperbacks, 1996, ISBN 0-06-097709-4) (in Ukrainian)

Tetiana Oboianska, (2023). Yak rozpovidaty ditiam pro viinu i vberehty yikh vid psykholohichnykh travm. Porady psykholohyni. [How to tell children about war and protect them from psychological trauma. Advice from a psychologist.] http://surl.li/oomccq (in Ukrainian)

Kalka N., Odyntsova H.. (2023). Artterapiia i viina: konteksty i dosvid praktychnoi roboty: kolektyvna monohrafiia. Artterapiia ditei: stabilizatsiia ta vidnovlennia [Art therapy and war: contexts and experience of practical work: collective monograph. Art therapy for children: stabilization and recovery] Lviv, 193–283. http://surl.li/snorrj (in Ukrainian)

Pietukhova I. O., Zaushnikova M. Yu., Kaskov I. V. Psykholohichne blahopoluchchia osobystosti v umovakh viiny [Psychological well-being of the individual in war conditions] Visnyk Natsionalnoho universytetu oborony Ukrainy. 2023. 3 (73). S. 124 – 130 DOI: 10.33099/2617-6858–23–73–3–124-129. URL: http://visnyk.nuou.org.ua/issue/view/16701/9492 (in Ukrainian)

Pletka O. Psykhosotsialna pidtrymka pidlitkiv, shcho perezhyly strakhittia viiny. [Psychosocial support for adolescents who have experienced the horrors of war.] Metodychnyi posibnyk. Tsentr readaptatsii ta reabilitatsii «IaRMIZ», 2022. 54 s. (in Ukrainian)

##submission.downloads##

Опубліковано

2025-02-26

Як цитувати

Калениченко, Р., Пєтухова , І., & Сілаєв , Ю. . (2025). ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАЦІЇ ПЕДАГОГІВ ІЗ ДІТЬМИ НА ТЕМИ ПОВ’ЯЗАНІ З ВІЙНОЮ. Вісник Національного університету оборони України, 84(2), 70–77. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2025-84-2-70-77

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ