ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК НАВЧАЛЬНОЇ УСПІШНОСТІ ПІДЛІТКІВ

Автор(и)

  • С. Алмаші кафедра психології Мукачівського державного університету, Україна
  • С. Костю кафедра психології Мукачівського державного університету, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2018-50-2-14-22

Ключові слова:

навчальна успішність, чинники навчальної успішності, неуспішність підлітків, навчальна мотивація, самооцінка підлітків.

Анотація

У статті здійснений теоретичний аналіз психологічних характеристик навчальної успішності підлітків. Проаналізовані чинники навчальної успішності та неуспішності підлітків. Охарактеризовані особливості навчальної мотивації та її вплив на успішність підлітків. Представлені результати дослідження психологічних характеристик навчальної успішності підлітків.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

С. Алмаші, кафедра психології Мукачівського державного університету

старший викладач 

С. Костю, кафедра психології Мукачівського державного університету

кандидат психологічних наук, доцент кафедри

Посилання

Володарська О. Вивчення мотивації навчальної діяльності підлітків / О. Володарська // Психолог. – 2013. – №17. – С.33-42.

Дзюбко Л. Діагностика навчальної мотивації : збірник методик / Л. Дзюбко, Л. Гриценко. – К. : Шкільний світ, 2011. – 128 с. – (Бібілотека "Шкільного світу").

Драганчук Т. Мотивація підлітків до навчання в школі / Т. Драганчук // Основи здоров'я. – 2014. – №7. – С.2-8.

Заброцький М. М. Основи вікової психології : Навч. посіб. Рекомендовано Міністерством освіти і науки України / М. М. Заброцький. – Тернопіль : Навчальна книга-Богдан, 2001. – 112 с.

Скрипченко О. В. Вікова та педагогічна психологія : Рекомендовано МОНУ як навч. посібник для студ. ВНЗ / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук. – Вид. 2-е, доповнене. – К : Каравела, 2007. – 400 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-02-26

Як цитувати

Алмаші, С., & Костю, С. (2019). ДОСЛІДЖЕННЯ ПСИХОЛОГІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК НАВЧАЛЬНОЇ УСПІШНОСТІ ПІДЛІТКІВ. Вісник Національного університету оборони України, 50(2), 14–22. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2018-50-2-14-22

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ