ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧЕМ ІНФОРМАЦІЇ В РЕКЛАМІ

Автор(и)

  • О. Мельніченко кафедра журналістики та реклами, Київський національний торговельно-економічний університет, Україна https://orcid.org/0000-0002-8550-8262

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2018-50-2-82-86

Ключові слова:

реклама, рекламне звернення, психологія реклами, нововведення, психологічні фактори, рівні психологічного вплива, мотив.

Анотація

У статті досліджено класифікацію типів людей у ставленні до нововведень, фактори та етапи прийняття нововведень, рівні психологічного впливу реклами, мотиви, що використовуються у рекламних зверненнях, психологічні закономірності прийняття та передумови ефективності рекламного звернення.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

О. Мельніченко, кафедра журналістики та реклами, Київський національний торговельно-економічний університет

кандидат психологічних наук, старший викладач кафедри журналістики та реклами

Посилання

Брайант Д. Основи впливу ЗМІ / Д. Брайант, С. Томпсон. – Київ: Вільямс, 2004. – С. 133.

Мамалига С.В. Реклама: психологія впливу на споживача / С.В. Мамалига, Н.М. Краєвська, С.О. Краєвський // Вісник Хмельницького національного університету. – 2011. – № 3. – T. 3. [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://journals.khnu.km.ua/vestnik/pdf/ekon/2011_3_3/173-176.pdf

Орбан-Лембрик Л.Е. Психологія управління : посібник / Л.Е. Орбан-Лембрик. – К. : Академвидав, 2003. - 567 с.

Реклама : навч. посіб. / О.В. Коваленко, І.Ю. Кутліна, М.В. По¬табенко ; за ред. І.Ю. Кутліної. – К. : ДП «Вид. дім «Персонал», 2010. – 98 с.

Rogers E. M. Diffusion of innovations [Електронний ресурс]. – Режим доступу : https://teddykw2.files.wordpress.com/2012/07/everett-m-rogers-diffusion-of-innovations.pdf.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-02-27

Як цитувати

Мельніченко, О. (2019). ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ПРИЙНЯТТЯ СПОЖИВАЧЕМ ІНФОРМАЦІЇ В РЕКЛАМІ. Вісник Національного університету оборони України, 50(2), 82–86. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2018-50-2-82-86

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ