ПСИХОЛОГІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩИХ ВІЙСЬКОВИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2019-51-1-106-110Ключові слова:
якість освіти, психологізація, освітній процес, вищий військовий навчальний заклад, психологічна компетентність.Анотація
У статті розглядається актуальна проблема психологізації процесу навчання у вищих військових навчальних закладах шляхом розвитку психологічної компетентності учасників освітнього процесу, як обов'язкової педагогічної умови для підвищення якості підготовки фахівців у сфері оборони. А також привертається увага до актуального питання психологічної готовності педагогів до впровадження освітніх реформаційних інновацій.
Завантаження
Посилання
Гуржій А.М. Каракай Ю.В., Петренко З.О., Вавіліна Н.І., Куранда Т.К. Інноваційна діяльність в Україні. – К.: УкрІНТЕІ, 2006. – 152 с.
Донченко О.А. Небезпеки психосоціального простору // Проблеми політичної психології та її роль у становленні громадянина Української держави: Зб. наук. праць / За заг. ред. М.М.Слюсаревського. – К.: Міленіум. – 2007. Вип. 5-6. – С. 135-143.
Лепский В.Е. Рефлексивно-активные среды инновационного развития. – М.: Изд-во «Когито-Центр». – 2010. – 255 с.
Маслов В.С. Психологізація навчання // Вісник Національного університету оборони України. – 2012. – Вип. 2 (27). – С. 54-58.
Петрунько О.В. Психологізація педагогічного процесу: актуальність проблеми // Вісник психології і педагогіки: Зб. наук. праць / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка. – 2009. – Вип. 9. – К.: 2012. – Режим доступу до збірника: http://www.psyh.kiev.ua
Фролов П.Д. Образ інновацій: у пошуках технологій творення // Вісник Чернігівського університету. – 2010. – С. 307-311.