ІГРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КОМАНДИРА

Автор(и)

  • О. Хайрулін Гуманітарний інститут Національного університету оборони України імені Івана Черняховського, Україна https://orcid.org/0000-0001-7042-7948

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2019-51-1-135-143

Ключові слова:

невизначеність, компетентність, професійна компетентність, ігрова компетентність, компетенції, таксономія, вид провідної діяльності, моделювання.

Анотація

Досліджується феномен гри, як базис професіоналізму сучасних командирів. Їх діяльність здійснюються в умовах гібридних загроз та викликів. Запропоновано професійну компетентність командирів сприймати через оптику ігрової компетентності, основою якої є гнучкі й жорсткі компетенції. Практичним результатом прогнозується створення і застосування моделі ігрової компетентності командира, покращення професійної (службової) діяльності відповідних посадових осіб.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

О. Хайрулін, Гуманітарний інститут Національного університету оборони України імені Івана Черняховського

кандидат психологічних наук, доцент кафедри 

Посилання

Абашкина О. Soft skills : ключ к карьере / О. Абаш¬кина. – Режим доступа: http://www.pro-personal.ru/jour¬nal/303/7811.

Вірна Ж. П., Мудрик А. Б. Особистісна вимогливість як чинник професійної компетентності (на матеріалі держслужбовців центрів зайнятості) [Текст] : монографія / Жанна Петрівна Вірна, Алла Богданівна Мудрик. – Луцьк : Вежа-Друк, 2014. – 256 с.

Гальперин В. М., Игнатьев С. М., Моргунов В. И. Микроэкономика: В 2-х т. / Общая редакция В. М. Гальперина. СПб.: Экономическая школа. 1999. Т. 1. 349 с.

Голованова И.И. Саморазвитие и планирование карьеры: учеб. пособие / И.И. Голованова. – Казань: Казан. ун-т, 2013. – 196 с.

Енциклопедичний словник з державного управління / уклад. : Ю. П. Сурмін, В. Д. Бакуменко, А. М. Михненко та ін. ; за ред. Ю. В. Ковбасюка, В. П. Трощинського, Ю. П. Сурміна. – К. : НАДУ, 2010. – 820 с.

Еремкина О.В. Формирование психодиагностической культуры учителя в системе непрерывного педагогического образования : монография / О.В. Еремкина ; Изд. дом Рос. акад. образования ; Моск. психол.-соц. ин-т. — М., 2006. — 332 с.

Некоторые аспекты анализа военно-политической обстановки: [монографія] / под ред. А. И. Подберезкина, К. П. Боришполец. – М. : МГИМО-Университет, 2014. – 874 с.

Смирнова Е.О. Игра в современном дошкольном образовании. Электронный журнал «Психологическая наука и образование» www.psyedu.ru / ISSN: 2074-5885 / E-mail: psyedu@mgppu.ru 2013, № 3 С. 92-98 Елена Олеговна

Хайрулін О.М. Психологічні виміри ігрового моделювання у військовій справі / Олег Хайрулін // Психологія і суспільство. – 2018. – №1-2. – С. 83–108.

Хайрулін О.М. Теорія «фокальної точки» (Т. Шеллінг) та теорія «перспектив» (Д. Канеман) як основа розвитку рефлексивної компетентності українського офіцера / Олег Хайрулін // Збірник наукових праць НАОУ. – 2016. – №1. – С. 133–139.

Хёйзинга Й. Homo ludens. Человек играющий / Йохан Хёйзинга; сост. предисл. и пер. с нидерл. Д.В. Сильвестрова; коммент., указатель Д.Э. Харитоновича. СПб.: Изд-во Ивана Лимбаха, 2011. – 416 с.

Хайрулін О.М. Теоретико-психологічний аналіз змісту категорійного поняття «гра» / Олег Хайрулін // Психологія і суспільство. – 2017. – №3. – С. 32–50.

Чуланова О. Л. Управление персоналом на осно¬ве компетенций : монография / О. Л. Чуланова. – М. : ИНФРА-М, 2017. – 122 с. – Режим доступа: http://www.znanium.com]www.dx.doi.org/10.12737/3433

Шандрук С. К. Психологічні засади розвитку професійних творчих здібностей майбутніх практичних психологів. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук. 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія. Тернопіль – 2016 458 с.

Amos C. Fox and Andrew J. Rossow, Making Sense of Russian Hybrid Warfare: A Brief Assessment of the Russo–Ukrainian War, The Institute of Land Warfare, ASSOCIATION OF THE UNITED STATES ARMY, LAND WARFARE PAPER No. 112, March 2017, 23 p.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-11

Як цитувати

Хайрулін, О. (2020). ІГРОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КОМАНДИРА. Вісник Національного університету оборони України, 51(1), 135–143. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2019-51-1-135-143

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ