МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ПОЛІЦІЇ

Автор(и)

  • О. Борисюк Львівський державний університет внутрішніх справ, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2019-52-2-16-26

Ключові слова:

модель розвитку управлінської компетентності, психологічні критерії оцінки, рівні сформованості управлінської компетентності, майбутній офіцер поліції.

Анотація

У статті обґрунтовано модель розвитку управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліції, яка виступає орієнтиром для досягнення їх ефективної професійно-управлінської підготовки. На основі узагальнення досліджуваного матеріалу виокремлено структурні і функціональні компоненти управлінської компетентності. Розроблено психологічні умови, які відображають специфіку конкретного компонента професійної підготовки до управлінської діяльності курсантів у процесі їхнього навчання. Визначено загальні психологічні критерії розвиненості моделі формування управлінської компетентності в майбутніх офіцерів поліції у процесі професійної підготовки до управлінської діяльності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

О. Борисюк, Львівський державний університет внутрішніх справ

кандидат психологічних наук

Посилання

Борисюк О.М. Психологічні особливості розвитку управлінської компетентності у майбутніх офіцерів Національної поліції України: дис. ... канд. псих. наук: 19.00.09. Харків, 2017. 315 с.

Державні стандарти професійної освіти: теорія і методика: монографія / за ред. Н. Г. Никало. Хмельницький: ТУП, 2002. 334 с.

Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. Москва: Высш. Шк., 1990.119 с.

Маркова А.К. Психологический анализ профессиональной компетентности учителя. Советская педагогика. 1990. № 8. С. 82-88.

Мацевко Т.М. Психологічна модель розвитку управлінської компетентності майбутніх магістрів військово-соціального управління у системі післядипломної освіти. Теорія і практика управління соціальними системами. Щоквартальний науково-практичний журнал. Харків: НТУ “ХПІ”. 2006. № 3. С. 95-103.

Мацевко Т.М. Психологічні особливості розвитку управлінської компетентності майбутніх магістрів військового профілю: дис .... канд. психол. наук: 19.00.09. Київ, 2007. 225 с.

Митина Л.М. Психологическое сопровождение выбора профессии: науч.-метод. пособ. 2-е изд., испр. Москва: Флинта, 2003. 184 с.

Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 р. № 1556-VII. Дата оновлення: 28.09.2017. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.

Про затвердження Положення про організацію службової підготовки працівників Національної поліції України: наказ МВС України від 26 січня 2016 р. № 50. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0260-16

Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация. Москва: Когито-Центр, 2001. 314 с.

Радванський І.Г. Шляхи та педагогічні умови підготовки офіцерів внутрішніх військ у вищих військових навчальних закладах до управлінської діяльності: дис. … канд. пед. наук: 20.02.02. Хмельницький, 2000. 196 с.

Татенко В.О. Суб’єктна психодіагностика: критеріальна модель. Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /за ред. С.Д. Максименка. Київ, 2002. Т. ІV. Ч. 6. С. 256 – 263.

Торічний О.В. Теорія і практика формування військово-спеціальної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання: монографія. Хмельницький: Вид-во Нац. акад. ДПСУ, 2012. 535 с.

Троцький Р.С. Модель формування готовності до управлінської діяльності майбутніх офіцерів у процесі фахової підготовки. Молодь і ринок. 2017. № 2. С. 121-126. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_2_27.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-11

Як цитувати

Борисюк, О. (2020). МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ПОЛІЦІЇ. Вісник Національного університету оборони України, 52(2), 16–26. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2019-52-2-16-26

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ