МОДЕЛЬ РОЗВИТКУ УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ОФІЦЕРІВ ПОЛІЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2019-52-2-16-26Ключові слова:
модель розвитку управлінської компетентності, психологічні критерії оцінки, рівні сформованості управлінської компетентності, майбутній офіцер поліції.Анотація
У статті обґрунтовано модель розвитку управлінської компетентності майбутніх офіцерів поліції, яка виступає орієнтиром для досягнення їх ефективної професійно-управлінської підготовки. На основі узагальнення досліджуваного матеріалу виокремлено структурні і функціональні компоненти управлінської компетентності. Розроблено психологічні умови, які відображають специфіку конкретного компонента професійної підготовки до управлінської діяльності курсантів у процесі їхнього навчання. Визначено загальні психологічні критерії розвиненості моделі формування управлінської компетентності в майбутніх офіцерів поліції у процесі професійної підготовки до управлінської діяльності.
Завантаження
Посилання
Борисюк О.М. Психологічні особливості розвитку управлінської компетентності у майбутніх офіцерів Національної поліції України: дис. ... канд. псих. наук: 19.00.09. Харків, 2017. 315 с.
Державні стандарти професійної освіти: теорія і методика: монографія / за ред. Н. Г. Никало. Хмельницький: ТУП, 2002. 334 с.
Кузьмина Н.В. Профессионализм личности преподавателя и мастера производственного обучения. Москва: Высш. Шк., 1990.119 с.
Маркова А.К. Психологический анализ профессиональной компетентности учителя. Советская педагогика. 1990. № 8. С. 82-88.
Мацевко Т.М. Психологічна модель розвитку управлінської компетентності майбутніх магістрів військово-соціального управління у системі післядипломної освіти. Теорія і практика управління соціальними системами. Щоквартальний науково-практичний журнал. Харків: НТУ “ХПІ”. 2006. № 3. С. 95-103.
Мацевко Т.М. Психологічні особливості розвитку управлінської компетентності майбутніх магістрів військового профілю: дис .... канд. психол. наук: 19.00.09. Київ, 2007. 225 с.
Митина Л.М. Психологическое сопровождение выбора профессии: науч.-метод. пособ. 2-е изд., испр. Москва: Флинта, 2003. 184 с.
Про вищу освіту: Закон України від 01.07.2014 р. № 1556-VII. Дата оновлення: 28.09.2017. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1556-18.
Про затвердження Положення про організацію службової підготовки працівників Національної поліції України: наказ МВС України від 26 січня 2016 р. № 50. URL: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0260-16
Равен Дж. Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация. Москва: Когито-Центр, 2001. 314 с.
Радванський І.Г. Шляхи та педагогічні умови підготовки офіцерів внутрішніх військ у вищих військових навчальних закладах до управлінської діяльності: дис. … канд. пед. наук: 20.02.02. Хмельницький, 2000. 196 с.
Татенко В.О. Суб’єктна психодіагностика: критеріальна модель. Проблеми загальної та педагогічної психології: зб. наук. пр. Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України /за ред. С.Д. Максименка. Київ, 2002. Т. ІV. Ч. 6. С. 256 – 263.
Торічний О.В. Теорія і практика формування військово-спеціальної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання: монографія. Хмельницький: Вид-во Нац. акад. ДПСУ, 2012. 535 с.
Троцький Р.С. Модель формування готовності до управлінської діяльності майбутніх офіцерів у процесі фахової підготовки. Молодь і ринок. 2017. № 2. С. 121-126. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2017_2_27.