КОПІНГ-ПОВЕДІНКА ПЕРШОКУРСНИКІВ ЗВО ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ: ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2019-53-3-61-69

Ключові слова:

гендер, копінг, майбутні працівники поліції, опановуюча поведінка, психологічний стрес.

Анотація

Подано результати емпіричного дослідження гендерних особливостей використання стратегій і моделей копінг-поведінки у першокурсників закладів вищої освіти зі специфічними умовами навчання під час табірних зборів. Діагностовано, що дівчата частіше, порівняно з юнаками, переживають високий рівень психологічного стресу. Виявлено гендерні відмінності у сприйнятті стрес-факторів табірних зборів. Визначено, що у юнаків переважають просоціальні, пасивні та активні стратегії копінг-поведінки, а у дівчат домінують просоціальні, пасивні і прямі стратегії копінгу.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

В. Доценко, Харківський національний університет внутрішніх справ

кандидат психологічних наук, доцент, доцент кафедри

П. Макаренко, Харківський національний університет внутрішніх справ

кандидат психологічних наук, доцент, заступник декана факультету 

Посилання

Водопьянова Н.Е. Психодиагностика стресса. СПб. : Питер, 2009. 336 с.

Макаренко П.В. Гендерні особливості копінг-поведінки працівників ОВС // Вісник Національного університету оборони України. 2014. №4 (41). С. 252 – 256.

Нартова-Бочавер С. К. «Coping behavior» в системе понятий психологии личности // Психологический журнал. 1997. Т. 18. № 5. С. 20 – 30.

Родіна Н.В. Статево-рольова ідентичність особистості та особливості подолання стресу в ситуаціях загрози самоактуалізації // Освіта та розвиток обдарованої особистості. 2015. № 1 (32). С. 32 – 37. URL: http://otr.iod.gov.ua/images/pdf/2015/1/08.pdf (дата звернення: 07.10.2019).

Щербатых Ю.В. Психология стресса и методы коррекции. СПб.: Питер, 2006. 256 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-12

Як цитувати

Доценко, В., & Макаренко, П. (2020). КОПІНГ-ПОВЕДІНКА ПЕРШОКУРСНИКІВ ЗВО ЗІ СПЕЦИФІЧНИМИ УМОВАМИ НАВЧАННЯ: ГЕНДЕРНИЙ АСПЕКТ. Вісник Національного університету оборони України, 53(3), 61–69. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2019-53-3-61-69

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ