АНАЛІЗ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОБЛЕМАТИКИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СПЕЦІАЛІСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2019-53-3-133-140Ключові слова:
професійний розвиток, якісні характеристики професійної діяльності, концепції професійного розвитку та становлення.Анотація
Стаття присвячена проблематиці розгляду теоретико-методологічних підходів до проблематики професійного розвитку спеціалістів. Головна увага у статті приділяється опису теоретичних надбань науки та висвітленню поглядів вчених на зміст та структуру професійного розвитку спеціаліста. Увага акцентується саме на розвитку спеціаліста, не орієнтуючись на етап вибору майбутнього фаху, а також на можливості удосконалення відповідного рівня професійної майстерності.
Завантаження
Посилання
Агапов B.C. Становление Я-концепции личности: теория и практика. М.: Институт молодежи, 1999. – 164 с.
Богданов Е.Н. Формирование и развитие профессионально-нравственной культуры будущего учителя: дис. докт. псих. наук / Е.Н.Богданов. – М., 1995. – 594 с.
Деркач А.А., Зазыкин В.Г. Акеология. – СПб., 2003. – 256 с.
Зеер Е.Ф. Психология профессий: Учебное пособие для студентов вузов. – 2-е изд., перераб., допол. – М.: Академический проект; Екатеринбург: Деловая книга, 2003. – 336 с.
Коррекционно-обучающие программы повышения уровня профессионального развития учителя: Уч. пос. – М.: Моск. псих.-соц. ин-т; Воронеж: Изд-во НПО «МОДЭК», 2001. – 188 с.
Кудрявцев Т.В. Психология профессионального обучения и воспитания / Т.В.Кудрявцев. – М.: Изд-во МЭИ, 1986. – 108 с.
Поварёнков Ю.П. Психологическое содержание профессионального становления человека. – М.: Изд-во УРАО, 2002. – 160 с.
Ростунов А.Т. Формирование профессиональной пригодности / А.Т.Ростунов. – Минск: Вышэйшая школа, 1984. – 176 с.
Super D.E. et al. Vocational Devеlopment: A Framework of Research. – New York, 1957. – 142 р.
Holland Y.L. Explorations of a theory оf vocational choice // J. Appl. Psychol., 1968. V. 52. № 1.