АНАЛІЗ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОБЛЕМАТИКИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СПЕЦІАЛІСТІВ

Автор(и)

  • С. Стріха центр воєнно-стратегічних досліджень НУОУ імені Івана Черняховського, Україна https://orcid.org/0000-0002-5937-7748
  • Т. Комолаєва центр воєнно-стратегічних досліджень НУОУ імені Івана Черняховського, Україна https://orcid.org/0000-0003-4352-5897

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2019-53-3-133-140

Ключові слова:

професійний розвиток, якісні характеристики професійної діяльності, концепції професійного розвитку та становлення.

Анотація

Стаття присвячена проблематиці розгляду теоретико-методологічних підходів до проблематики професійного розвитку спеціалістів. Головна увага у статті приділяється опису теоретичних надбань науки та висвітленню поглядів вчених на зміст та структуру професійного розвитку спеціаліста. Увага акцентується саме на розвитку спеціаліста, не орієнтуючись на етап вибору майбутнього фаху, а також на можливості удосконалення відповідного рівня професійної майстерності.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

С. Стріха, центр воєнно-стратегічних досліджень НУОУ імені Івана Черняховського

кандидат психологічних наук

Т. Комолаєва, центр воєнно-стратегічних досліджень НУОУ імені Івана Черняховського

молодший науковий співробітник

Посилання

Агапов B.C. Становление Я-концепции личности: теория и практика. М.: Институт молодежи, 1999. – 164 с.

Богданов Е.Н. Формирование и развитие профессионально-нравственной культуры будущего учителя: дис. докт. псих. наук / Е.Н.Богданов. – М., 1995. – 594 с.

Деркач А.А., Зазыкин В.Г. Акеология. – СПб., 2003. – 256 с.

Зеер Е.Ф. Психология профессий: Учебное пособие для студентов вузов. – 2-е изд., перераб., допол. – М.: Академический проект; Екатеринбург: Деловая книга, 2003. – 336 с.

Коррекционно-обучающие программы повышения уровня профессионального развития учителя: Уч. пос. – М.: Моск. псих.-соц. ин-т; Воронеж: Изд-во НПО «МОДЭК», 2001. – 188 с.

Кудрявцев Т.В. Психология профессионального обучения и воспитания / Т.В.Кудрявцев. – М.: Изд-во МЭИ, 1986. – 108 с.

Поварёнков Ю.П. Психологическое содержание профессионального становления человека. – М.: Изд-во УРАО, 2002. – 160 с.

Ростунов А.Т. Формирование профессиональной пригодности / А.Т.Ростунов. – Минск: Вышэйшая школа, 1984. – 176 с.

Super D.E. et al. Vocational Devеlopment: A Framework of Research. – New York, 1957. – 142 р.

Holland Y.L. Explorations of a theory оf vocational choice // J. Appl. Psychol., 1968. V. 52. № 1.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-12

Як цитувати

Стріха, С., & Комолаєва, Т. (2020). АНАЛІЗ ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ ДО ПРОБЛЕМАТИКИ ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ СПЕЦІАЛІСТІВ. Вісник Національного університету оборони України, 53(3), 133–140. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2019-53-3-133-140

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ