ОЦІНКА КЛЮЧОВИХ ЯКОСТЕЙ АУДИТОРА
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2018-49-1-83-88Ключові слова:
аудитор, майбутній аудитор, якості, опитування, самооцінка, аудиторська діяльність, психологічна готовність.Анотація
У статті представлено результати оцінювання аудиторами та майбутніми аудиторами якостей, необхідних для успішної професійної діяльності. Розглянуто структуру розробленої анкети «Оцінка ключових якостей аудитора». Проаналізовано результати дослідження за ранжуванням середніх показників самооцінки якостей аудитора. Представлено результати частотного аналізу самооцінки індивідуальних та професійних якостей, наданих респондентами.
Завантаження
Посилання
Дьяченко М. И. Психологические проблемы готовности к деятельности / М. И. Дьяченко, Л. А. Кандыбович. – Минск: Университетское, 1976. – 176 с.
Лукаш Е. Я. Формування психологічної готовності аудиторів до професійної діяльності: автореф. дис. на здобуття вченого ступеня канд. психол. наук : спец. 19.00.07 / Лукаш Е. Я. – К., 2007. – 22 с.
Ралко А. І. Пілотажне дослідження ключових якостей аудитора [Електронний ресурс] / А. І. Ралко // Молодий вчений. – 2016. – № 11 (38). – Режим доступу до ресурсу: http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2016/11/90.pdf.
Ралко А. І. Успішне здійснення аудиторської діяльності (опитування магістрів) / А. І. Ралко // Актуальні проблеми психологічного забезпечення професійної діяльності: вузівська науково-практична конференції студентів, аспірантів та молодих вчених (28 листопада 2016 р.): тези та статті доп. / Відп. Ред. О. М. Хлонь, Л. С. Процик. – К.: Київ. нац. торг.-екон. ун-т, 2016. – С. 312.
Ралко А.І. Результати експертного оцінювання ключових якостей аудитора щодо формування психологічної готовності до аудиторської діяльності / А. І. Ралко // Педагогіка та психологія сьогодні: постулати минулого і сучасні теорії: Міжнародна науково-практична конференція (20-21 жовтня 2017 р.): тези доп. – Одеса, 2017. – С. 47.
Ралко А.І. Успішне здійснення аудиторської діяльності в уявленні студентів та фахівців у сфері аудиту [Електронний ресурс] / А. І. Ралко // Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, V (62), Issue: 142, 2017. – Будапешт. – С. 67-71. – Режим доступу до ресурсу: http://seanewdim.com/uploads/3/4/5/1/34511564/ped_psy62142.pdf