ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ ПЕДАГОГА, ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ

Автор(и)

  • І. Брецко Мукачівський державний університет., Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2018-49-1-136-143

Ключові слова:

творче мислення, педагог, професійне вдосконалення, саморозвиток, педагогічні задачі.

Анотація

У статті проаналізовано, що прагнення до постійного розвитку творчого мислення є важливим для професії педагога, і є основою його самовдосконалення. Було проведено дослідження готовності майбутніх педагогів до саморозвитку. Доведено наявність недоліків саме у психологічній підготовці майбутнього педагога, та зазначено, що вуз не вчить майбутнього педагога вирішувати педагогічні задачі тощо.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

І. Брецко, Мукачівський державний університет.

кандидат психологічних наук, доцент

Посилання

Выготский Л. С. Собрание сочинений: в 6-ти томах. - М.: Педагогика, 1984. - Т. 6. - 400 с.

Калашніков І. В. Розвиток творчої діяльності учнів у процесі вивчення функцій в основній школі: Дис. … канд. пед. наук. – К., 2002. – 199 с. 14.

Калошин В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. – № 10. – С. 67–72.

Кузьмина Н.В. Методы исследования педагогической деятельности.- Л.: Изд-во Ленингр. ун-та, 1970.

Лиепиньш Э.К. Категориальные ориентации познания. - Рига: Зинатне, 1986. - 210 с.

Мышление учителя: Личностные механизмы и понятийный аппарат / Ю.Н. Кулюткина, Г.С. Сухобской. - М.: Педагогика, 1990. - 102 с.

Рубинштейн С.Л. О мышлении и путях его исследования. - М.: АН СССГ, 1958. - 146 с

Сластенин В.А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки. - М.: Просвещение, 1976. - 159 с.

Халперн Д. Психология критического мышления. – СПб.: Питер, 2000. – 503 с. 24.

Царенко Ю. Знову про творчість // Психолог. – 2002. – № 3. – С. 27–29.

Чепелєва Н.В. Психологічна культура майбутнього вчителя. - К.: Знання, 1989. - 32 с.

Ярошевский М.Г. Неправомерное мнение о несовместимости естественнонаучного образа мысли с ценностно-нравственным воззрением на сущность человека // Человек. - 1998. - № 2. - С. 46 - 48.

Lewis, R. (2009). Understanding Pupil Behaviour: Classroom management techniques for Teachers (2nd ed.). Oxon: Routledge.

Perkins D. N. Creativity and the quest for mechanism. In R. J. Sternberg & E. E. Smith (Eds.). Psychology of human thought. – New York, 1988. – 256 p.

Rothenberg, A. (1990). Creativity and madness. Baltimore: Johns Hopkins University Press

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-02-27

Як цитувати

Брецко, І. (2020). ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ ПЕДАГОГА, ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ. Вісник Національного університету оборони України, 49(1), 136–143. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2018-49-1-136-143

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПЕДАГОГІКИ