ТВОРЧЕ МИСЛЕННЯ ПЕДАГОГА, ЯК ОСНОВА ПРОФЕСІЙНОГО ВДОСКОНАЛЕННЯ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2018-49-1-136-143Ключові слова:
творче мислення, педагог, професійне вдосконалення, саморозвиток, педагогічні задачі.Анотація
У статті проаналізовано, що прагнення до постійного розвитку творчого мислення є важливим для професії педагога, і є основою його самовдосконалення. Було проведено дослідження готовності майбутніх педагогів до саморозвитку. Доведено наявність недоліків саме у психологічній підготовці майбутнього педагога, та зазначено, що вуз не вчить майбутнього педагога вирішувати педагогічні задачі тощо.
Завантаження
Посилання
Выготский Л. С. Собрание сочинений: в 6-ти томах. - М.: Педагогика, 1984. - Т. 6. - 400 с.
Калашніков І. В. Розвиток творчої діяльності учнів у процесі вивчення функцій в основній школі: Дис. … канд. пед. наук. – К., 2002. – 199 с. 14.
Калошин В. Ф. Роль позитивного мислення у розвитку творчості особистості // Практична психологія та соціальна робота. – 2007. – № 10. – С. 67–72.
Кузьмина Н.В. Методы исследования педагогической деятельности.- Л.: Изд-во Ленингр. ун-та, 1970.
Лиепиньш Э.К. Категориальные ориентации познания. - Рига: Зинатне, 1986. - 210 с.
Мышление учителя: Личностные механизмы и понятийный аппарат / Ю.Н. Кулюткина, Г.С. Сухобской. - М.: Педагогика, 1990. - 102 с.
Рубинштейн С.Л. О мышлении и путях его исследования. - М.: АН СССГ, 1958. - 146 с
Сластенин В.А. Формирование личности учителя советской школы в процессе профессиональной подготовки. - М.: Просвещение, 1976. - 159 с.
Халперн Д. Психология критического мышления. – СПб.: Питер, 2000. – 503 с. 24.
Царенко Ю. Знову про творчість // Психолог. – 2002. – № 3. – С. 27–29.
Чепелєва Н.В. Психологічна культура майбутнього вчителя. - К.: Знання, 1989. - 32 с.
Ярошевский М.Г. Неправомерное мнение о несовместимости естественнонаучного образа мысли с ценностно-нравственным воззрением на сущность человека // Человек. - 1998. - № 2. - С. 46 - 48.
Lewis, R. (2009). Understanding Pupil Behaviour: Classroom management techniques for Teachers (2nd ed.). Oxon: Routledge.
Perkins D. N. Creativity and the quest for mechanism. In R. J. Sternberg & E. E. Smith (Eds.). Psychology of human thought. – New York, 1988. – 256 p.
Rothenberg, A. (1990). Creativity and madness. Baltimore: Johns Hopkins University Press