КООПЕРАТИВНЕ НАВЧАННЯ: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПІДГОТОВКИ ЗАНЯТЬ
DOI:
https://doi.org/10.33099/2617-6858-2018-49-1-150-154Ключові слова:
кооперативне навчання, позитивна співпраця, взаємозалежність, індивідуальна та групова відповідальність.Анотація
Основна увага даної статті зосереджена на аналізі застосування кооперативного навчання в навчальних групах, вивченні принципів організації різних типів кооперативного навчання, особливостей підготовки та алгоритму проведення занять. Робиться висновок про те, що поєднання трьох типів кооперативного навчання та врахування основних принципів організації кооперативної навчальної діяльності забезпечують високу академічну результативність, активно залучають до роботи всіх суб’єктів навчання, розвивають навички позитивної співпраці та управління кризисними ситуаціями.
Завантаження
Посилання
Deutsch M. Cooperation and trust: Some theoretical notes. In M. Jones (Ed.), Nebraska symposium on motivation. Lincoln, NE: University of Nebraska Press, 1962. – p. 275-319.
Horney K. The neurotic personality of our time. New York: Norton, 1937.
Johnson D.W. Social interdependence: The interrelationships among theory, research, and practice. American Psychologist, 58(11), 2003. - p. 931-945.
Johnson D.W. Reaching out: Interpersonal effectivenessand self- actualization . Boston: Allyn & Bacon, 2009.
Johnson D.W., Johnson, F. Joining together: Group theory and group skills. Boston: Allyn & Bacon, 2009 .
Johnson D.W., Johnson R. Cooperation and competition: Theory and research. Edina, MN: interaction Book Company, 1989.
Johnson D.W., Johnson R. Learning together and alone: Cooperative, competitive, and individualistic learning , Boston: Allyn & Bacon, 1999