КООПЕРАТИВНЕ НАВЧАННЯ: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПІДГОТОВКИ ЗАНЯТЬ

Автор(и)

  • О. Крайова кафедра іноземних мов НУОУ імені Івана Черняховського, Україна
  • Т. Цибанюк кафедра іноземних мов НУОУ імені Івана Черняховського, Україна

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2018-49-1-150-154

Ключові слова:

кооперативне навчання, позитивна співпраця, взаємозалежність, індивідуальна та групова відповідальність.

Анотація

Основна увага даної статті зосереджена на аналізі застосування кооперативного навчання в навчальних групах, вивченні принципів організації різних типів кооперативного навчання, особливостей підготовки та алгоритму проведення занять. Робиться висновок про те, що поєднання трьох типів кооперативного навчання та врахування основних принципів організації кооперативної навчальної діяльності забезпечують високу академічну результативність, активно залучають до роботи всіх суб’єктів навчання, розвивають навички позитивної співпраці та управління кризисними ситуаціями.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

О. Крайова, кафедра іноземних мов НУОУ імені Івана Черняховського

старший викладач 

 

Т. Цибанюк, кафедра іноземних мов НУОУ імені Івана Черняховського

старший викладач 

Посилання

Deutsch M. Cooperation and trust: Some theoretical notes. In M. Jones (Ed.), Nebraska symposium on motivation. Lincoln, NE: University of Nebraska Press, 1962. – p. 275-319.

Horney K. The neurotic personality of our time. New York: Norton, 1937.

Johnson D.W. Social interdependence: The interrelationships among theory, research, and practice. American Psychologist, 58(11), 2003. - p. 931-945.

Johnson D.W. Reaching out: Interpersonal effectivenessand self- actualization . Boston: Allyn & Bacon, 2009.

Johnson D.W., Johnson, F. Joining together: Group theory and group skills. Boston: Allyn & Bacon, 2009 .

Johnson D.W., Johnson R. Cooperation and competition: Theory and research. Edina, MN: interaction Book Company, 1989.

Johnson D.W., Johnson R. Learning together and alone: Cooperative, competitive, and individualistic learning , Boston: Allyn & Bacon, 1999

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-01

Як цитувати

Крайова, О., & Цибанюк, Т. (2020). КООПЕРАТИВНЕ НАВЧАННЯ: ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПІДГОТОВКИ ЗАНЯТЬ. Вісник Національного університету оборони України, 49(1), 150–154. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2018-49-1-150-154

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПЕДАГОГІКИ