АКТИВІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • А. Романишин Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Україна https://orcid.org/0000-0003-3115-5999
  • А. Неурова Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, Україна https://orcid.org/0000-0002-1220-8613

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-54-1-129-136

Ключові слова:

навчальна дисципліна, психолого-педагогічні дисципліни, підготовка, психолого-педагогічна діяльність офіцера, психолого-педагогічні умови, викладання, готовність.

Анотація

У статті представлені результати аналізу основних психолого-педагогічних умов активізації підготовки курсантів як вихователів в ході викладання психолого-педагогічних дисциплін та способи покращення професійної спрямованості до їх вивчення в процесі підготовки майбутніх військових фахівців у вищих військових навчальних закладах Міністерства оборони України та визначені шляхи досягнення ефективності реалізації психолого-педагогічних умов організації їх викладання.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

А. Романишин, Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного

кандидат педагогічних наук, доцент

А. Неурова, Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного

кандидат психологічних наук

Посилання

Наказ МО № 346 від 20.07.2015р. Про затвердження Положення про особливості організації освітнього процесу у вищих військових навчальних закладах Міністерства оборони України та військових навчальних підрозділах вищих навчальних закладів України.

Романишин А.М. Проблеми підготовки курсантів у вищих військових навчальних закладах / А. М. Романишин // Педагогіка і психологія професійної освіти: науково-методичний журнал. – 2011. №2. – С. 97-103.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-03-25

Як цитувати

Романишин, А., & Неурова, А. (2020). АКТИВІЗАЦІЯ ПІДГОТОВКИ КУРСАНТІВ ДО МАЙБУТНЬОЇ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Національного університету оборони України, 54(1), 129–136. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-54-1-129-136

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ