ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ СТРЕСУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ «COVID-19» У СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-55-2-116-122

Ключові слова:

трес, пандемія COVID-19, дистанційне навчання, мотивація, копінг – стратегії.

Анотація

У статті розглядаються особливості переживання стресу у студентів під час пандемії COVID-19 в процесі дистанційного навчання.

Презентовано порівняльний аналіз діагностичних показників для осіб з різною інтенсивністю переживання стресу, зокрема визначено копінг-стратегії, які найчастіше використовують студенти під час переживання стресу пандемії COVID-19 при дистанційному навчанні.

с

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

О. Христук, Львіський державний університет внутрішніх справ

кандидат психологічних наук, доцент

О. Угрин, Львіський державний університет внутрішніх справ

кандидат психологічних наук, доцент

Посилання

Галецька І.І., Климанська Л.Д., Кліманська М.Б., Горошенко М.В. Переживання та поведінка студентської молоді в умовах карантину COVID-19: страх чи внутрішня мотивація детермінують превентивну поведінку / І.І. Галецька, Л.Д. Климанська, М.Б.Кліманська, М.В. Горощенко // THE PSYCHOLOGICAL JOURNAL. – 2020. –Vol. 64. – С. 36-52. URL : https://drive.google.com/file/

Степанов О.М. Психологічна енциклопедія / О.М. Степанов. – К.: “Академвидав”, 2006. – 424с.

Угрин О.Г., Христук О.Л. Ставлення молоді до дистанційного навчання: сучасний погляд. / О.Г. Угрин, О.Л. Христук // Медіатворчість в сучасних реаліях: протистояння медіатравмі. Матеріали Всеукраїнської наукової інтернет-конференції (з міжнародною участю) (м. Київ, 19 червня 2020 р.); [укладач Чаплінська Ю.С.], 2020. URL : http://www.mediaosvita.org.ua/book/iii-vseukrayinska-naukovo-praktychna-internet-konferentsiya-z-mizhnarodnoyu-uchastyu-mediatvorchist-v-suchasnyh-realiyah-protystoyannya-mediatravmi/

Brooks S. K., Webster R. K. The psychological impact of quarantine and how to reduce it: rapid review of the evidencе / S. K. Brooks, R. K. Webster, L.E. Smith, L.Woodland, S. Wessely, N. Greenberg, & G. J Rubin // The Lancet. – 2020. – Vol. 395. – P. 912-920

Uk.wikipedia.org. Дистанційне Навчання. [online]. URL : https://www.uk.wikipedia.org/wiki/, 2020.

Lahad M. The "BASIC PH" Model of Coping and Resiliency -Theory, Research and Cross-Cultural Application / M. Lahad. – London : Jessica Kingsley, 2013. – 288р.

Yasgur B.S. 'Staggering' Increase in COVID-Linked Depression, Anxiety / B.S.Yasgur // Medscape Medical News, 2020. URL: https://www.medscape.com/viewarticle/934882

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-10-14

Як цитувати

Христук, О., & Угрин, О. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕЖИВАННЯ СТРЕСУ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ «COVID-19» У СТУДЕНТІВ В ПРОЦЕСІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Національного університету оборони України, 55(2), 116–122. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-55-2-116-122

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ