ВРАХУВАННЯ ВІКОВИХ КОГНІТИВНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДОРОСЛИХ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-55-2-123-129

Ключові слова:

вивчення іноземних мов, дорослі, особливості, переваги, здібності, навчальний досвід.

Анотація

Стаття присвячена проблемам вивчення англійської мови дорослими. Пропонуються базові стратегії навчання дорослих іноземним мовам у світлі андрагогіки. Вказано на суттєві особливості навчання дорослих, зокрема високу мотивацію, позитивне ставлення до іноземної мови, зацікавлення нею, наявність таких рис характеру, як працьовитість, організованість, самостійність, цілеспрямованість тощо, певний запас знань, умінь і навичок, а також певні індивідуальні особливості в сенсорній та інтелектуальній сферах, необхідні для такої діяльності. Також проаналізовано переваги дорослих для вивчення іноземних мов та труднощі, з якими вони стикаються у процесі їх опанування. Запропоновано форми і методи організації і проведення навчання.

 


Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Т. Цибанюк, НУОУ імені Івана Черняховського

старший викладач кафедри іноземних мов

О. Крайова, НУОУ імені Івана Черняховського

старший викладач кафедри іноземних мов

Посилання

Григор’єва Т. Особливості навчання іноземних мов дорослих / Т. Григор’єва // Вісник Львівського університету : серія педагогічна : зб. наук. праць. – Львів, 2005. – Вип. 20. – С. 78 – 83.

Лук’янова Л.Б. Особливості мотивації навчання дорослої людини / Лариса Лук’янова // Науковий вісник Миколаївського національного університету ім. В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки. – Миколаїв: МНУ ім. В.О. Сухомлинського, 2013. – Вип. 1.40 (92). – С. 52-55.

Тарнопольський О.Б. Методика навчання іншомовної мовленнєвої діяльності у вищому мовному закладі освіти / О.Б. Тарнопольський. – К.: ІНКОС, 2006. – 248 с.

Frențiu, L., & Cozma, M. (2013). Preparing adults for professional English examinations. In F. Szabo (Ed.), International conference on vocational and adult education. “Gyula Juhasz” Faculty of Education, University of Szeged (p. 66-81). Szeged: SZTE JGYPK.

Harmer, J. (2007). The practice of English language teacher. Harlow: Longman, 448 p.

Hedge,T. (2000).Teaching and Learning in the Language Classroom. Oxford: Oxford University Press

Knowles, M. et al. (1984). Andragogy in action. Applying modern principles of adult education. San Francisco: Jossey Bass, 444 p.

Lightbown, P., & Spada, N. (2006). How languages are learned. Oxford: Oxford University Press, 242 p.

Merriam, S. B., Caffarella, R. S., & Baumgartner, L. M. (2007). Learning in adulthood: a comprehensive guide. San Francisco: Jossey-Bass, 533 p.

Polson, C. (1993). Teaching adult students (IDEA Paper No. 29). [Electronic Resource]. – Access mode: http://ideaedu.org/sites/default/files/Idea_Paper.

Sharma, P. L. (2006). The future of the learning world. New Delhi: Sarup & Sons, 355 p.

Thorndike E. (2013). The Measurement of Intelligence. Gyan Books Pvt. Ltd., 640 p.

Опубліковано

2020-10-14

Як цитувати

Цибанюк, Т., & Крайова, О. (2020). ВРАХУВАННЯ ВІКОВИХ КОГНІТИВНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ДОРОСЛИХ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Вісник Національного університету оборони України, 55(2), 123–129. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-55-2-123-129

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ