DOI: https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-56-3-76-80

ON THE MAIN LEVELS OF ACADEMIC CIVIL-MILITARY RELATIONS

Y. Loboda

Анотація


В статті на основі огляду джерел з історії воєнної теорії та сучасних праць з проблем академічної цивільно-військової взаємодії були узагальнені рівні компетенції, які корелюють або мають вплив на утворення національних стратегічних культур. Перший рівень – це обізнаність, інформованість про метастратегічні фактори, який досягається через самоосвіту чи здобуття додаткової освіти; він характеризується відсутністю критичного осмислення отриманої інформації. Найвищий рівень компетентності – це опанування («mastering») ідеями та методами, які пропонують цивільні науки та освіта. На цьому рівні офіцер розуміє переваги та недоліки напрацювань позамілітарних наук, здатен використовувати це розуміння на свою користь.

 


Ключові слова


національна стратегічна культура, професійна військова освіта, компетенція, критичне мислення.

Повний текст:

PDF

Посилання


Bond B. The Victorian Army and the Staff College 1854- 1914. – London: Eyre Methuen, 1972. – 350 p.

Butler W.F. Charles George Gordon. – London: MacMillan and Co, New York: 1892. – 255 p.

Clausewitz Book List // https://thestrategybridge.org/s/Clausewitz_Book_List_31Jul18.pdf

Corum J. The Roots of Blietzkrieg. Hans von Seeckt and German Military Reform. – Lawrence: University Press of Kansas, 1992. – 274 p.

Downs D.A., Murtazashvili I. Arms and University. Military Presence and the Civic Education of Non-Military Students. – Cambridge University Press, 2012. – 441 p.

Gruber I.D. Books and the British Army in the Age of the American Revolution. - Chapel Hill: The University of North Carolina Press, 2010. – 325 p.

Huntington S. The Soldier and the State. The Theory and Politics of Civil-Military Relations. – Harvard University Press, 2000. – 534 p.

Janowitz M. The Professional Soldier. A Social and Political Portrait. – New York: The Free Press, 1960. – 464 p.

Kent Sh. Strategic Intelligence for American World Policy. - Princeton: Princeton University Press, 1966. – 251 p.

Kuehn M. Kant: a Biography. – Cambridge: Cambridge University Press, 2001. – 544 p.

Luvaas J. The Education of an Army. – The University of Chicago Press, 1964. – 451 p.

Lyons, G. M., Masland J.W. Education and Military Leadership. A Study of the ROTC. - Princeton University Press, 1959. – 252 p.

Military Education. Past, Present and Future / Ed. by G.C. Kennedy, K.Neilson. – Praeger, 2002. – 239 p.

Neiberg M. Making Citizens-Soldiers. ROTC and Ideology of American Military Service. – Harvard University Press, 2000. – 264 p.

Perrier De La Bâthie. De Descartes au Général X... – Paris: Charles-Lavauzelle & Cib., 1926. – 235 p.

Prince Eugene: General-Philosopher and Art Lover. – Vienna: Belvedere, 2010. – 332 p.

Queloz D. De la Maneuvre Napolienne a l’Offensive a Outrance. La Tactique Generale de l’Armee Francaise 1871-1914. – Paris: Economica, 2009. – 564 p.

Snyder J. The Ideology of the Offensive: Military Decision Making and the Disasters of 1914. - Ithaca and London: Cornell University Press, 1984. – 267 p.

Watson C.A. Military Education. A Reference Handbook. – Praeger Security International, 2007. – 190 p.

Wiarda H. J. Military Brass vs. Civilian Academics at the National War College. A Clash of Cultures. – Lexington Books, 2011. – 160 p.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.