ОСОБЛИВОСТІ КОГНІТИВНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ З ГРДУ ТА ДИСЛЕКСІЄЮ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-56-3-88-95

Ключові слова:

психологічна діагностика, гіперактивний розлад, увага, інтелект, розлади шкільних навичок, дислексія, працездатність, поведінка.

Анотація

В статті представлені результати аналізу структури та вираженості когнітивних розладів у дітей молодшого шкільного віку з гіперактивним розладом та з дислексією; визначені психодіагностичні критерії порушень когнітивних функцій та виділено патопсихологічний симптомокомплекс, притаманний для досліджуваної групи дітей; виділено основні напрямки психокорекції та розроблено основні принципи психокорекційної роботи.

 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

О. Перепада, УНМЦ практичної психології та соціальної роботи

кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник кафедри прикладної психології освіти

Посилання

Даценко І. Б. Порушення формування особистості за органічним типом у підлітків з мозковою дисфункцією. Причини, механізми розвитку, клініка та габілітація: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора мед. наук: 19.00.14 «Медична психологія» / Даценко Ірина Борисівна. – Харків, 2009. – 36 с.

Заваденко Н. Н. Коморбидные расстройства при синдроме гиперактивности с дефицитом внимания у детей / Н. Н. Заваденко, Н. Ю. Суворинова // Журнал неврологии и психиатрии. – 2007. – № 7. –С. 30-35.

Перепада О. М. Дислексія як індикатор гіперактивного розладу у дітей молодшого шкільного віку / Л. Ф. Бурлачук, О. М. Перепада // Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 12. Психологічні науки: Збірник наукових праць.  К.: НПУ імені Драгоманова, 2012.  № 37 (61).  С. 254-256.

Перепада О. М. Єдині критерії діагностики для окремих форм мінімальної мозкової дисфункції у дітей молодшого шкільного віку / О. М. Перепада // Психологічні перспективи. Спеціальний випуск: Актуальні проблеми психології малих, середніх та великих груп. – Т. 2. Проблема цілісності суспільства, групи та особистості. – 2012. – С. 225-232.

Barkley R. A. Distinguishing sluggish cognitive tempo from ADHD in children and adolescents: executive functioning, impairment, and comorbidity / R. A. Barkley // Journal of Clinical Child and Adolescent Psychology. – 2013. – № 42 (2). – P. 161-173.

Политика О. И. Дети с синдромом дефицита внимания и гиперактивностью / О. И. Политика. – СПб.: Речь, 2008. – 208 с.

Правило Е. С. Патопсихологические характеристики детей дошкольного возраста с гиперактивным расстройством и дефицитом внимания: автореф. на соискание науч. степени канд. психол. наук: 19.00.04 «Медицинская психология» / Правило Екатерина Сергеевна.  Санкт-Петербург, 2010 – 24 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-10-16

Як цитувати

Перепада, О. (2020). ОСОБЛИВОСТІ КОГНІТИВНИХ ПОРУШЕНЬ У ДІТЕЙ З ГРДУ ТА ДИСЛЕКСІЄЮ. Вісник Національного університету оборони України, 56(3), 88–95. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-56-3-88-95

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ