МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ВІЙСЬКОВО-ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСОБЛИВИХ УМОВАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-56-3-147-155

Ключові слова:

інформаційні технології, мобільний додаток, технології дистанційного навчання, військово-технічні дисципліни, компетентності.

Анотація

У статті розглянуто застосування технологій дистанційного навчання, а саме мобільних додатків, як засобу підвищення мотивації студентів кафедр військової підготовки (далі – слухачі) під час вивчення військово-технічних дисциплін в особливих умовах. Мобільні додатки, в разі їх раціонального і грамотного використання в освітньому процесі, дозволяють активізувати самостійну роботу слухачів, застосовувати інтерактивні методи навчання, розширювати індивідуальний підхід, забезпечувати доступність необхідної навчальної та навчально-методичної літератури, здійснювати дистанційне навчання тощо. 

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографії авторів

Д. Чопа, НУОУ імені Івана Черняховського

кандидат технічних наук, старший науковий співробітник

А. Дерев’янчук, Сумський державний університет

кандидат технічних наук, професор

Ю. Франчук, Військова академія (м. Одеса)

кандидат психологічних наук, старший науковий співробітник

Посилання

Дерев’янчук А., Супрун В. Проблеми підготовки студентів військових кафедр: мотиваційний вибір / А.Дерев’янчук., В.Супрун / Військова освіта. Збірник наукових праць, м. Київ, НУОУ. – 2014. – № 2 (30). – С. 68-101.

Дерев’янчук А., Супрун В. Мотивація і стимулювання студентів кафедри військової підготовки в умовах обмежених часом і озброєнням / А.Дерев’янчук, В.Супрун

/ Імідж сучасного педагога, м. Полтава, ПНПУ. – 2014. – №7 (146). – С.24-27.

Брижатий Є. Мотиви та мотивація у професійній діяльності майбутнього офіцера / Є. Брижатий / Збірник наукових праць, м. Хмельницький, Інститут соціальних технологій Університету “Україна”. – 2013. – No1(7). – С. 38-41.

Коленко Ю. В. Использование информационных технологий как средства формирования профессиональной компетентности курсантов военных вузов: дис. на здобуття наук. ступеня канд. пед. наук: спец. 13.00.08 / Юрий Владимирович Коленко. – Ставрополь, 2005. – 210 с.

Чопа Д.А., Дерев’янчук А.Й., Чехута Д.А. Деякі аспекти створення та застосування мобільних додатків для вивчення військово-технічних наук. Сучасні інформаційні технології в сфері безпеки та оборони. НУОУ.– 2020. – №1(37). – С. 151-156.

Проблеми впровадження дистанційного навчання в освітньому процесі вищих військових навчальних закладів та можливі шляхи їх вирішення. Перша міжнародна науково-практична конференція. Збірник матеріалів 1-ої міжнародної науково-практичної конференції. – Київ. – 2018.

Інструкція про організацію військової підготовки громадян України за програмою підготовки офіцерів запасу: наказ МОУ України, МОН України від 14.12.2015 № 719/1289. http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/z1678-15/.

Медвідь Ю. Удосконалення процесу підготовки офіцерів запасу в україні як педагогічна проблема / Ю. Медвідь / Наука і освіта. м. Харків, Національна академія Національної гвардії України. – 2017. – №2. – С. 9-15.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-10-17

Як цитувати

Чопа, Д., Дерев’янчук, А., Франчук, Ю., & Козир, Н. (2020). МОБІЛЬНИЙ ДОДАТОК ЯК ЗАСІБ ПІДВИЩЕННЯ МОТИВАЦІЇ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ВІЙСЬКОВО-ТЕХНІЧНИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ В ОСОБЛИВИХ УМОВАХ. Вісник Національного університету оборони України, 56(3), 147–155. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-56-3-147-155

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ