НОВІТНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Т. Д. Перепелюк Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Україна https://orcid.org/0000-0001-6313-2279

DOI:

https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-57-4-75-83

Ключові слова:

учень, новітні інформаційні технології, навчальний процес, творчий потенціал, пізнавальні сфери розвитку особистості.

Анотація

Швидкий розвиток технічних і програмних можливостей персональних комп’ютерів, розповсюдження інноваційних креативних технологій створюють реальні можливості для їх використання в системі освіти з метою розвитку творчого потенціалу учня та забезпечення наступності навчання між різними ланками навчально-виховних закладів освіти.

З огляду на це комп’ютерні технології є ефективним засобом підвищення інтересу учнів до навчання, а в руках умілого вчителя це потужний інструмент для підвищення мотивації уроку, вироблення у школярів уміння здобувати знання самостійно.

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.

Біографія автора

Т. Д. Перепелюк, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини

кандидат психологічних наук, доцент

Посилання

Бабанский Ю.К. Оптимизация учебно-воспитательного процесса. – М.: Просвещение, 1982. – 192 с.

Вєтрова І. Перше слово “мама”, друге “комп’ютер”: Вплив комп’ютера на психологічний розвиток молодшого школяра / Відкритий урок розробки технології досвіду. – К., 2004. – № 1 – 2. – С. 49 - 51.

Настільна книга педагога. Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром / Упорядники: Андрєєва В.М., Григораш В.В. – Х.: Вид. група "Основа", 2009. – 352 с.

Таргоній О. Використання інформаційних технологій на уроках у початкових класах / О.Таргоній, Т.Чабанюк // Сучасна школа України. – 2011. – № 2. – С. 42 - 44.

http://eprints.zu.edu.ua/13290/1/

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-01-08

Як цитувати

Перепелюк, Т. Д. (2021). НОВІТНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК МЕТОД ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Вісник Національного університету оборони України, 57(4), 75–83. https://doi.org/10.33099/2617-6858-2020-57-4-75-83

Номер

Розділ

ПИТАННЯ ПСИХОЛОГІЇ